A szállítási idő jelenleg min. 7 nap. Megértésüket köszönjük
×
Gorillasports.hu

Mindjárt itt a nyár, erősítsen a kardióval 1.

20.04.2022

0

Mindjárt itt a nyár, erősítsen a kardióval 1.

Mi is pontosan az a kardió edzés?

A kardió inkább állóképességi gyakorlat, nem erő. Ez a gyakorlat az egyik legjobb módja annak, hogy segítse elérni álmai alakját, de tudnunk kell, hogyan kell megfelelően kardiózni, hogy ne veszítsünk izomtömegből és ne aggódjunk feleslegesen. Kardióval a test egyenletesen melegszik fel, de csak a megfelelő pulzusszám mellett. A kardió egyebek mellett nagyon egészséges mozgás, hiszen erősíti a szív- és érrendszerünket.

A kardió típusai

A kardiózás fajtái a frekvencia intenzitása szerint vannak felosztva: magas, közepes és alacsony.

Futás. Bárhol futhatsz  a természetben, az erdőben, a parkban vagy akár a városban. Ezalatt az egész testet egyenletesen, megfelelő gyakorisággal bemelegíted, felveszed a szívet és a tüdőt, és természetesen fogysz, jobb fizikumot kapsz. Amikor futsz, kiüríted a stresszt, és endorfinokat kapsz (boldogságérzet).

MAXXUS BĚŽECKÝ PÁS TREADMILL 8.1, 206 X 93 X 151 CM


Kerékpározás, korcsolyázás. Ezek a tevékenységek inkább a melegebb évszakokra alkalmasak. A kerékpározás nem terheli meg az ízületeket, mint a futás. Ezzel együtt az alsótestet erősíted, de igényesebb terepen az egész testet. A korcsolyázás nagyszerű a fogyáshoz. Erősíti az egész test izmait, és kiüríti az endorfinokat is.

Kardiógépek. A fitneszközpontokban több kardiógép is található, de mindegyiknek kissé eltérő a fókusza, technikája és nehézségi foka. A kardiógépek alkalmasak lehetnek HIIT edzésekre, erősítő edzések előtt, vagy rossz időben, amikor nem tudjuk elvégezni a fent felsorolt ​​tevékenységeket.

GORILLA SPORTS STACIONÁRNÍ KOLO, 130 X 51 X 87 - 113,5 CM

Csapatsport tevékenységek. Az ilyen tevékenységek olyan sportokat jelentenek, mint a futball, kosárlabda, röplabda, floorball, kézilabda, röplabda, jégkorong és hasonlók. Nemcsak szaladgálsz ezekben a tevékenységekben, hanem különféle meglepő mozdulatokat teszel a test számára, és sok esetben a precizitást is gyakorolod.

HIIT - nagy intenzitású intervallum edzés. Ennek a kardiónak az az elve, hogy váltogatja az intenzív kardio intervallumokat és a pihenőidőket. Példa erre a sprint GORILLA SPORTSÚLYMELLÉNY, FEKETE, 30 KG 20 másodperc, majd 30 másodperc

Úszás. Kardió és erősítő edzés egyben. Az úszás az egyik ilyen
a tested számára legegészségesebb mozgások közül. Az úszás jót tesz a tüdőnek.
Az Indianai Egyetem kutatása szerint a rendszeresen úszók 20 évvel fiatalabbak, mint állampolgáraik mondják. A kutatók szerint az időskorú úszás enyhíti a vérnyomást, csökkenti a koleszterinszintet, javítja a szív- és érrendszeri keringést, a központi idegrendszert, a kognitív funkciókat, az izomtömeget és a vérképe is úgy fog kinézni, mintha néhány évvel fiatalabb lennél.


GORILLA SPORTS ZÁTĚŽOVÁ VESTA, ČERNÁ, 30 KGHáztartási munka (ablakmosás, porszívózás, 

Tekintse meg kardiógépeink vagy segédeszközeink széles kínálatát a fent említett tevékenységekhez.törlés stb.).  Ezek a tevékenységek szintén megmozgatnak, megizzasztanak és néhány kalóriát égetnek el, mivel az egész testet megmozgatják, és növelik a pulzusszámot.

Vissza a bloghoz

Hozzászólások a cikkhez (0)

Név
Adja meg a nevét
Kapcsolattartó e-mail
Adja meg az e-mail címet
Az Ön üzenete
Írja be az üzenetet
A csillaggal jelölt * mezők kitöltése kötelező
Betöltés
Letöltés...