Nem, a vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia.
Előfordulhat, hogy az e-mail a SPAM mappába került. Vagy rendeléskor hibásan adta meg az e-mail címét. Kérjük ez esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot: +36301205304.
Nem, sajnos ezzel a szolgáltatással nem állunk Ügyfeleink rendelkezésére
A számlát automatikusan e-mailben küldjük el ügyfeleinknek, a csomag nem tartalmazza a számlát. Kérés esetén azonban postai úton is el tudjuk küldeni.
Nem, sajnos SZÉP-kártyás fizetésre nállunk nincs lehetőség.
Igen, érvényes EU-s adószámmal áfa mentesen lehet vásárolni. A rendelés leadása után ellenőrizzük az adószámot, és csak ezt követően fizethet az automatikus e-mailben feltüntetett összeg alapján előreutalással vagy online.
Magyar Posta - házhozszállítás, GLS- házhozszállítás, átvételi pont, Packeta - automata, Gebrüder Weiss - házhozszállítás
A raktáron eléhető terméket általában a megrendelést követő munkanapon postázzuk és a kiszállítási idő a megrendeléstől számítva 2 - 3 munkanap. A szállítás idejéről a rendeléskor leadott e-mail címre értesítjük Önt.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben egy rendelést több csomagban adunk fel, a Magyar Posta a csomagokat több alkalommal kézbesíti (például két részletben). Ilyen esetben a rendelés teljes vételárát is a kézbesítések számának megfelelően osztják fel.
A termék megtekintésére technikai okokból nincs lehetőség, mivel központi raktárunk a Cseh Köztársaságban (Karlovy Vary) található, és nem rendelkezik kiállítóteremmel. Javasoljuk a termék megrendelését, melyet elégedetlenség esetén 14 napon belül visszaküldhet elállási nyilatkozat kitöltésével
Mindenképpen ajánljuk, hogy kárjegyzőkönyvet vegyen fel a futárral, de el is utasíthatja annak átvételét. Minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, további részletekért.
Fontos, hogy mindenképpen tájékoztasson minket. Ilyen esetben reklamációs űrlapot kell kitölteni, kollégáink 1-2 napon belül tájékoztatni fogják Önt a reklamáció mentéről, információkkal kapcsolatban.
A szerződéstől való elállásra cégnek nincs lehetősége, amennyiben érvényes EU-s adószámmal rendelkezik. A magánszemély a csomag átvételétől számított 14 napon belül élhet az elállás jogával, és a terméket visszaküldheti hozzánk postai úton.
Miután a termék visszaérkezett raktárunkba, azután kerül sor a termék vételárának visszautalására. Reklamáció: a szállítási költséget a vevő fizeti ki, amennyiben a reklamációt elfogadták, megtérítjük a költséget. Elállás esetén: a megrendelő fizeti a visszaküldési költséget, a cég nem köteles visszatéríteni.
Ha az egyes termékek raktári elérhetőségénél az alábbi információt látja, az azt jelenti, hogy a rendelés leadása után a termék 3 hét múlva lesz elérhető raktárunkban. Ezt követően kezdődik a termék előkészítése, csomagolása és feladása. A kiszállítási idő további 2–4 munkanappal számolható.
A fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Kínálatunk nagy részét Kínában gyártják, de gondosan válogatjuk meg a beszállítóinkat, hogy termékeink megfeleljenek az Európai előírásoknak. Valamint még Németországban gyártott terméket is forgalmazunk.
Igen. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, 8:00–16:00 óráig élő kolléga segítségével áll rendelkezésére telefonon (+36 30 120 5304), e-mailen (info@gorillasports.hu ) vagy online chaten – nem robottal.
Igen. A vásárlói vélemények felugró ablakban azoknak a vevőknek a tapasztalatai találhatók, akik már tőlünk rendeltek. Ezek között egyaránt szerepelnek pozitív és negatív visszajelzések, melyeket mindenki elolvashat