Gorillasports.hu

Gyakran ismételt kérdések

Gyors válaszok rendelésre, szállításra, visszaküldésre és termékekre. Ha valamit nem talál, írjon nekünk – valós kolléganők válaszolnak.

Rendelés & fizetés

Szükséges regisztrálnom a rendeléséhez?
+

Nem, a vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia.

Nem kaptam megerősítő e-mail-t a rendeléssel kapcsolatosan.
+

Előfordulhat, hogy az e-mail a SPAM mappába került. Vagy rendeléskor hibásan adta meg az e-mail címét. Kérjük ez esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot: +36301205304.

Lehetséges a részletfizetés?
+

Nem, sajnos ezzel a szolgáltatással nem állunk Ügyfeleink rendelkezésére

A csomag nem tartalmazza a számlát.
+

A számlát automatikusan e-mailben küldjük el ügyfeleinknek, a csomag nem tartalmazza a számlát. Kérés esetén azonban postai úton is el tudjuk küldeni.

Lehet SZÉP-kártyával fizetni?
+

Nem, sajnos SZÉP-kártyás fizetésre nállunk nincs lehetőség.

Van lehetőség érvényes EU-s adószámmal nettósan rendelni?
+

Igen, érvényes EU-s adószámmal áfa mentesen lehet vásárolni. A rendelés leadása után ellenőrizzük az adószámot, és csak ezt követően fizethet az automatikus e-mailben feltüntetett összeg alapján előreutalással vagy online.

Szállítás & kézbesítés

Milyen szállítási módokat kínálnak?
+

Magyar Posta - házhozszállítás, GLS- házhozszállítás, átvételi pont, Packeta - automata, Gebrüder Weiss - házhozszállítás

Mennyi idő a csomag kézbesíztése?
+

A raktáron eléhető terméket általában a megrendelést követő munkanapon postázzuk és a kiszállítási idő a megrendeléstől számítva 2 - 3 munkanap. A szállítás idejéről a rendeléskor leadott e-mail címre értesítjük Önt.

Hogyan kézbesít a Magyar posta?
+

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben egy rendelést több csomagban adunk fel, a Magyar Posta a csomagokat több alkalommal kézbesíti (például két részletben). Ilyen esetben a rendelés teljes vételárát is a kézbesítések számának megfelelően osztják fel.

Lehetőség van a termék megvizsgálására rendelés előtt?
+

A termék megtekintésére technikai okokból nincs lehetőség, mivel központi raktárunk a Cseh Köztársaságban (Karlovy Vary) található, és nem rendelkezik kiállítóteremmel. Javasoljuk a termék megrendelését, melyet elégedetlenség esetén 14 napon belül visszaküldhet elállási nyilatkozat kitöltésével

Mit kell tennem, ha a külső csomagolás sérült? Átvegyem a csomagot vagy nem?
+

Mindenképpen ajánljuk, hogy kárjegyzőkönyvet vegyen fel a futárral, de el is utasíthatja annak átvételét. Minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, további részletekért.

Visszaküldés & reklamáció

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
+

Fontos, hogy mindenképpen tájékoztasson minket. Ilyen esetben reklamációs űrlapot kell kitölteni, kollégáink 1-2 napon belül tájékoztatni fogják Önt a reklamáció mentéről, információkkal kapcsolatban.

Mi a teendőm, ha el szeretnék állni a szerződéstől?
+

A szerződéstől való elállásra cégnek nincs lehetősége, amennyiben érvényes EU-s adószámmal rendelkezik. A magánszemély a csomag átvételétől számított 14 napon belül élhet az elállás jogával, és a terméket visszaküldheti hozzánk postai úton.

Reklamáció esetén a postaköltség rám hárul?
+

Miután a termék visszaérkezett raktárunkba, azután kerül sor a termék vételárának visszautalására. Reklamáció: a szállítási költséget a vevő fizeti ki, amennyiben a reklamációt elfogadták, megtérítjük a költséget. Elállás esetén: a megrendelő fizeti a visszaküldési költséget, a cég nem köteles visszatéríteni.

Termék & elérhetőség

Mit jelent: Termék elérhetőség 3 hét?
+

Ha az egyes termékek raktári elérhetőségénél az alábbi információt látja, az azt jelenti, hogy a rendelés leadása után a termék 3 hét múlva lesz elérhető raktárunkban. Ezt követően kezdődik a termék előkészítése, csomagolása és feladása. A kiszállítási idő további 2–4 munkanappal számolható.

Hány év szavatosság van egy adott termékre?
+

A fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Termékeiket hol gyártják? Honnan származnak?
+

Kínálatunk nagy részét Kínában gyártják, de gondosan válogatjuk meg a beszállítóinkat, hogy termékeink megfeleljenek az Európai előírásoknak. Valamint még Németországban gyártott terméket is forgalmazunk.

Kommunikáció & értékelés

Élő ügyfélszolgálattal rendelkeznek?
+

Igen. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, 8:00–16:00 óráig élő kolléga segítségével áll rendelkezésére telefonon (+36 30 120 5304), e-mailen (info@gorillasports.hu ) vagy online chaten – nem robottal.

Az értékelések valósak a weboldalon?
+

Igen. A vásárlói vélemények felugró ablakban azoknak a vevőknek a tapasztalatai találhatók, akik már tőlünk rendeltek. Ezek között egyaránt szerepelnek pozitív és negatív visszajelzések, melyeket mindenki elolvashat

Betöltés
Letöltés...

A termék a kosárba került

select